Portada del sitio > Actualidad > Associació d’ensenyants de matemàtiques de les comarques Gironines (...)

Associació d’ensenyants de matemàtiques de les comarques Gironines (ADEMGI)

http://ademgi.feemcat.org/

Artículos

  • Dia de Pi a Lloret de Mar

    5 de marzo, por Sílvia Margelí — Activitats
    Com cada any l’equip de mestres de l’escola Immaculada Concepció de Lloret ens sorprenen amb les seves propostes al voltant del dia de Pi, el proper 14 de març, 3.14 en notació anglosaxona. Aquest any proposen, a més del berenar del curs passat, una cursa popular de 3,14 km. Haurem de veure si afinen (...)
  • Inscripció a la jornada de docència de la matemàtica

    26 de febrero, por Sílvia Margelí — Activitats, ADEMGI
    Aneu al formulari d’inscripció i trieu els tallers.  Si us heu inscrit podeu accedir al formulari de pagament.  Un cop ja esteu inscrits i hagueu triat taller, accediu a la inscripció xtec per tal d’obtenir el certificat de participació.  Accés al fulletó amb el programa.  Moltes gràcies. (...)
  • Programa de la Jornada de docència de la matemàtica 2019. Parlem i compartim.

    26 de febrero, por Sílvia Margelí — Activitats, ADEMGI
    El proper dissabte, 16 de Març, de 9 h del matí a 18,30 h de la tarda, a la facultat de ciències de la UdG us proposem participar a la Jornada de Docència de la Matemàtica 2019, “Parlem i compartim”, organitzada conjuntament per Ademgi i  Perímetre, el grup de mestres de matemàtiques de Girona. Accés al (...)
  • Envia la teva multiMATge

    21 de febrero, por Sílvia Margelí
    Ja heu preparat la vostra multiMATge? És ben senzill: Envieu un grup de 3 a 5 imatges que guardin relació entre elles i que mostrin matemàtiques, expliquin un concepte o proposin un problema.  A primària, participeu-hi amb tot el grup-classe. Per a les categories alumnes de secundària fins a adults, (...)
  • Línies d’impuls a Girona

    17 de febrero, por Sílvia Margelí — Activitats
    Què han dit els companys d’ADEMGI sobre el que s’està fent al voltant de les línies d’impuls? Serà el punt de partida per saber què podem fer per anar més enllà. (En cursiva propostes concretes d’actuació) Línia 1. Contribuir a la millora de la formació inicial del professorat i estendre una cultura (...)

0 | 5 | 10 | 15